i want it all

reklame: annonselenke nelly

I dag har virkelig Dajana overgått seg selv med sminken min. Hun er alltid flink, men shit.. Etter å ha kastet opp flere ganger i løpet av dagen, og jeg ser uansett sånn her ut? Magisk! Den dagen jeg blir rik skal hun sminke meg hver eneste morgen. Heldigvis skal hun nok en gang “forvandle” ansiktet mitt i morgen tidlig. 

Kjolen finner du her

Jeg klarte å skrive litt i kveld. Nå blir det en kjapp dusj, ren pysjamas og sengen. Det er så koselig her hjemme nå, det lukter duftelys (med jule-inspirasjon) over alt, og peisen står på. Jeg er lykkelig i relasjonene mine om dagen, alt fra vennskap til familie og kjærlighet – det er en god følelse. Selv om jeg har derealization syndrome, og det er vanskelig å håndtere på mange måter er den beste kuren for meg å være med de jeg er trygge på. Nå skal jeg sove sammen med kjæresten min, eller han er ikke trøtt så det blir vel til at han leser bok ved siden av meg eller noe. Men åh, så deilig det skal bli. Jeg er så takknemlig over å ha “alt” i livet, både kjærlighet og masse jobb. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg