om du kunne hatt det bedre

 

Et bilde fra photoshoot tidligere i dag. Snart får dere vite hva jeg har jobbet med de siste månedene! 

Jeg har blitt matforgiftet, og hadde et par timer tidligere i dag som var ganske hardcore, haha.. De som har vært matforgiftet vet! Jeg har lenge tenkt at jeg skal slutte å spise sushi, mest fordi jeg virkelig prøver å kutte ut laks (den verste fisken man kan spise mtp miljø / dyrevern slik jeg har forstått det), uten å få det helt til. Å bli matforgiftet av nettopp sushi var det jeg trengte, nå er det ingenting i verden som frister mindre å spise. Uansett, jeg begynner å bli bedre nå og føler at kroppen har tømt seg helt. 

Om du i likhet med meg har en dag som er litt halvveis, enten du er syk eller deppa, eller om du rett og slett kunne hatt det enda bedre, her kommer et par hyggelige tips som løfter grå kvelder hos meg:

💋 Av alle spillelister å ha i bakgrunnen når du skal slappe av, synes jeg denne er aller best. Når vi fyrer i peisen, drikker noe godt og bare slapper av er den helt magisk! Den spiller i bakgrunnen her hjemme akkurat nå.. 

💋 Boken “historie om et ekteskap” som jeg akkurat ble ferdig med, anbefaler jeg skikkelig. Lettlest, og jeg klarte ikke legge den fra meg. Om en bok får deg til å reflektere over ditt eget liv har den gjort en god jobb. Jeg kjøpte den på tanum for bare 99 kr.  

💋 Om du er med venner / kjæresten i kveld, vil jeg anbefale å stille hverandre disse spørsmålene. Vi kjører et par runder med lignende spørsmål nå og da, som gjør at vi har blitt kjent med enormt mange sider av hverandre. Både venner og kjæreste har fått gjennomgå med de spørsmålene, og alle elsker det. 

💋.. Om du derimot er alene, ikke glem at Tv2 SUMO har fått så masse reality nå! Kardashians, real housewives, Rob & Chyna, Life of Kylie.. Jeg og kjæresten ser ikke på tv sammen, men hadde han ikke vært her.. Da vet jeg hva kvelden skulle bestått av. Har blitt sumo-avhengig! 

💋 Den filmen jeg har sett flest ganger de siste årene, er “Room”. Herregud den er trist, men virkelig SÅ fin og sterk! Tror jeg har sett den fem ganger bare i 2017, haha. Om du kjeder deg, snurr film og vær forberedt på mye grining. 

Nå skal jeg prøve å spise middag. Om jeg får til det er jeg sikker på at kroppen er helt fin i morgen, da har jeg enda en photoshoot. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg