slik jeg trives best

 

Jeg fikk høre at folk skriver rundt om kring at jeg er wannabe Kylie Jenner, som om det skulle vært en fornærmelse. HVEM vil ikke være Kylie Jenner, og hvor kommer dette fra egentlig? Fordi jeg legger ut selfies og fordi jeg har en bestevenninne som ligner på henne? (som forresten også er et kompliment, Fetisha du burde være overlykkelig.) Om noen skal fornærme meg må de komme på med noe bedre, haha.. Jeg ELSKER Kylie og har til og med på varsel slik at jeg alltid får med meg når hun legger ut bilder 💞  

Uansett, som dere kanskje ser har jeg farget håret og føler jeg er litt “back to basics” når jeg har de mørke linsene i tillegg. Det var sånn her jeg så ut da jeg var 16, liksom. Man kan se på hele meg at jeg har blitt avhengig av Real Housewives ha ha.. Men jeg trives best med meg selv når jeg er fornøyd med hvordan jeg ser ut, og det er jeg når utseendet mitt er slik som nå. 

Nå skal jeg løpe til min kjære venninne Louise som jeg ikke har sett på evigheter. Jeg gleder meg så mye at jeg har sommerfugler i magen! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg