angstanfall og livet og sånt

– inneholder en annonselenke – 

En stor klem på skuldra til alle dere som i dag har opplevd å skli på isen når dere går ut hjemmefra, som har sølt kaffen over den hvite skjorta, som har mistet bussen og som brente middagen i ovnen. I dag morges fikk jeg dessuten noe som minnet litt om et angstanfall, det har ikke skjedd på veldig lenge og gjorde vondt i både kropp og sjel. Jeg stoppet opp en stund og fikk pustet ordentlig, samt fortalt meg selv at det faktisk ikke er farlig. Man blir ikke kvitt angst på en dag (eksistensiell angst som jeg har), men jeg har blitt så mye bedre. Ene halvdelen av meg blir litt skamfull og tenker “faen, du som hadde kommet så langt”, men den andre halvdelen innser er stolt over hvor bra jeg takler det nå. Anyways, dagen ellers har gått fint og jeg har hatt pressedag med det svenske teamet. Musikkvideoen til only human har blitt avspilt 550 000 ganger på to dager. Gøy!

Noen bilder Joakim Kleven var så snill å knipse. Han og Fetisha fulgte med i hele dag!

I kveld skulle jeg egentlig i et møte, men jeg har så vondt etter stramming av reguleringen i går, men møtet kunne utsettes og situasjonen er reddet. Kusinen min på 11 år skal få regulering om et par måneder og det ble nok ikke bedre av at jeg har klaget og klaget over hvor vondt det har gjort de siste dagene, haha. Hun er så søt forresten, jeg er jo hos tante og onkel et par dager og tidligere sendte kusinen min meg melding og spurte “kommer du i kveld også?” hvor jeg svarte ja, og hun bare “fint <3 <3”. Lille hjertet mitt. 

Jeg hadde på meg en gammel bukse fra Bik Bok, og genseren kommer herfra. Jakken er gammel fra Nelly, men mener å huske merket var River island.. Eller kanskje missguided. Eller VILA, haha. Det er mine favorittmerker der inne i alle fall! (annonselenke) Uansett, du får 25% rabatt på alle jakker der nå, bare klikk her

Ha en fin kveld! Jeg kommer tilbake senere med et boktips. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg