det som gjør meg forbanna

Jeg er vel en av de få som ikke ble irritert over mailen fra forbrukerombudet. Det er jo ingen som har fått noen bøter uten forvarsel og nå har vi alle sjansen til å skjerpe merkingen vår av reklame. Ingen skade skjedd. MEN, noe som derimot gjør meg forbanna er alle som rapporterer inn at jeg ikke merker det som “reklame” når Dajana har sminket meg. Hva faen, for det første: hva reklamerer jeg for? Dajana tar ikke kunder, da reklamerer jeg isåfall for en tjeneste som ikke eksisterer. Hun gjør kun foredrag, bøker og kurs for bedrifter / kjeder, om hun sminker meg har jo det null sammenheng. Og hun får jo betalt..? Skal jeg skrive reklame på tjenester jeg betaler for? DET plager meg. Men her har ikke forbrukerombudet gjort noe galt, det er bare alle idiotene som rapporterer.

Hår og makeup! De beste.

Sminken min i dag var helt magisk. Det var håret også. Forteller mer om pressedagen etterpå, nå må jeg få i meg en ibux (vondt etter stramming av regulering).

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg