som om jeg vet hva gluten er

Folkens i dag skal jeg ENDELIG til tannlegen! Kanskje ikke noe å juble for, tenker du? Ikke vanligvis, men dette er første gang etter operasjonen og nå får jeg  vite hvor lenge jeg må ha regulering. Jeg krysser fingrene for bare tre måneder til, selv om det kanskje er jævlig optimistisk tenkt av meg (tannlegen har sagt 6 måneder men jeg er utålmodig og strammer om så reguleringen hver uke om jeg må). Krysser fingrene! Så snart dette gitteret jeg har i munnen er borte skal jeg bleke tennene så mye at dere alle vil bli blendet i mitt nærvær. 💕 💕 💕

Jeg er i sentrum og har akkurat spist kake på “bare jazz” mens jeg venter på at tiden skal gå. Jeg bare “er den glutenfri” og servitøren bare “.. hva tror du”, haha. Og hvem prøver jeg å lure, jeg gir jo faen i gluten jeg, vet ikke engang hva det er.

Nå må jeg løøøøpe til tannlegen! Forteller hvordan det gikk senere :* 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg