ironisk og egentlig poetisk

– annonselenke nelly –

Jeg la til noen lesere på snapchat i går, og jeg har hatt det så koselig i dag med å chatte frem og tilbake. Liker å bli bedre kjent med dere 🙂 Jeg tenker å gjøre sånt litt oftere, det er viktig for meg å ha et bånd med dere. Følte jeg bare måtte si det sånn aller først. 

Jeg har sittet på youtube lenge nå og sett videoer av roboten “sophia”, den første roboten som har fått statsborgerskap som menneske. Ganske sjuuuukt. Hvorfor er roboter så skremmende, egentlig? Vi mennesker er vel redd for å ha skapt noe smartere enn oss, og hva det eventuelt kan bety for vår rase som til nå har vært på toppen. Ganske ironisk og egentlig veldig poetisk om vi skaper noe som ødelegger oss, siden vi tross alt ødelegger alt annet. 

MEEEEN NÅÅÅ er det på tide å være litt mindre seriøs!!! Its Kardashian-time!! Jeg ser de aller nyeste episodene her.  Min egen kveld byr ikke på så mye interessant, jeg har lest litt, skrevet litt, sett alt for mye på youtube, og nå venter jeg bare på at tiden skal gå slik at kjæresten kommer hjem fra jobb. Jeg kunne løyet og sagt det var greit med litt alene-tid men nope, det er det ikke haha.. 

(annonselenke) Kjole fra missguided her

Gleder meg til Kasper kommer hjem fra jobb!!! Im so bored ❤ 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg