min største drøm

– annonselenke – 

For noen intense skrivedager jeg har hatt. Sikkert helt forjævlig kjedelig for dere å høre om, men nå er jeg inne i den bobla igjen.. Jeg vet ikke lengre om det er mandag eller helg, jeg måtte sjekke nå – og tydeligvis er det torsdag. Jeg har i alle fall tømt mailboksen, skrevet tre kapitler i boken på en dag, fått satt planen for pressedag i Norge med only human og hatt to intervjuer over telefonen på veeeeldig kort tid. Dagen ble veldig fin da jeg fikk gitt min yngste kusine billetter til Nobels Fredspris, hun ble så glad! Og i natt sov jeg med mitt favorittmenneske, jeg er heldig selv om stresset noen ganger tar litt overhånd. Men med de rette menneskene rundt seg går alt fint, på mirakuløst vis  

(annonselenke) Skjørtet mitt er fra Nly Trend. Singletten er jo helt basic, men for de spesielt interesserte: Pierre Robert.

Det er veldig mye spennende som skjer om dagen. En av mine største drømmer har gått i oppfyllelse, og selv om det er tidskrevende gir deg meg masse god energi og lyst til å stå på. Jeg gleder meg til dere får se selv om mange har skjønt det allerede.. I Januar skjer alt. Da er det så mye som eksploderer på en gang at jeg ikke vet hvor jeg skal ta veien. Heldigvis har jeg en uke på cruise før den tid, da får jeg samlet meg litt..

Og dere? Takk for at dere er så snille mot meg hver gang jeg åpner meg på bloggen. Det føles fint, og da vil jeg dele mer. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg