noe jeg gleder meg til

I fjor var jeg på Nobels Fredspris for første gang, og helt ærlig hadde jeg sett for meg at det kom til å bli litt.. kjedelig. Rørende ja, men jeg benyttet mest anledningen til å få pynte meg skikkelig. Hvor ofte får man gå med en så nydelig kjole, liksom? Det hele endte opp med å bli min favoritt-look for hele fjoråret:

Og konserten? Jeg ble så overrassket, til det positive! Jeg tar turen igjen i år, og gleder meg til en fin kveld. Det er artister som John Legend (!!!) Zara Larsson og Alan Walker på scenen, mange “celebre” gjester (haha), og et skikkelig rørende opplegg som gjorde at jeg tok til tårene flere ganger enn jeg er villig til å innrømme.. Ah, det var så fint!! ♥ En perfekt måte å starte juletiden på, siden konserten finner sted 11. desember. Hadde jeg ikke hatt billetter fra før av ville jeg ha ønsket meg det i julegave 🎄 

På snakk om, det må være årets julegavetips fra meg. Billetter får man kjøpt på ticketservice. Jeg har et par familiemedlemmer i Oslo som skal få det, i alle fall  ❄️ Faktisk sendte jeg akkurat melding til tanten og kusinen min for å høre om de er ledige. Håper det!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg