wine and dine babyyyy

– annonselenke – 

God kveld mine fine! 💛

Jeg får veldig ofte spørsmål om restauranttips i Harstad, merkelig nok. Jeg visste ikke at folk dro hit på ferie, men det er jo en del mindre tettsteder rundt her og nå har vi jo fått burger king, så folk flokker seg hitover haha.. Og så flytter vel noen hit for å studere da. Stedene jeg alltid spiser på heter De 4 roser og Bark. I kveld skal vi på førstenevnte! Det er så koselig der, og betjeningen er skikkelig hyggelige. Men jeg savner et skikkelig godt Asiatisk spisested i Harstad, det har vi faktisk ikke.. Og heller ikke god sushi, så vidt jeg vet. Jeg er jo ute og spiser nesten hver dag, og Harstad er ikke et unntak heller. Favoritten min i Oslo for tiden er Sawan. 


 

(annonselenke) Nå blir det wine and dine! Den nyyyydelige jumpsuiten jeg har på meg er fra Nly Eve. Utsolgt, men de har masse annet fint.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg