jeg er virkelig ikke flink

Hello bloggen! Håper dere har det fint. Jeg er i Harstad, men enda bedre – Joakim og Fetisha kom for å besøke meg!! 😘 😘 Herregud, så hyggelig. Vi skal alle bare være her til i morgen, men rekker å vise dem litt rundt i byen, vi krysser fingrene for nordlys i kveld(som ingen av dem har sett før) og så rekker vi en liten fest også. Da blir det førfest på rommet mitt akkurat som jeg pleide å gjøre med venninner i gamledager. ♥ ♥ 

Jeg har vært litt urolig når jeg har kjørt rundt, det er så glatt ute og jeg er virkelig ikke flink til å kjøre bil haha. “Du kjører som et SVIN!” sier vennene mine, men jeg føler jeg kjører som en pensjonist fordi jeg er så redd, haha.. Jeg burde virkelig få meg bil i Oslo, slik at jeg ikke glemmer gamle kunster med en gang.

Nå ligger vi i sengen og kooooser hele gjengen. Og her blir vi noen timer, før vi drar uuuuut! Og tusen takk for all engasjement etter Haribo-innlegget. Det er viktig for både meg, folk og dyr! ♥ ♥ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg