jeg har en privat instagram – nå deler jeg!

I går delte jeg private bilder fra telefonen min, som flere av dere så ut til å sette pris på. Gøy! 💘 Derfor tenkte jeg å dele litt bilder fra min private instagram også! I tillegg til min offentlige bruker har jeg altså en privat, med kun et par følgere som alle er venner og folk jeg stoler på. Det er så mye morsommere enn vanlig instagram, her kommer alle bildene jeg ønsker å dele, men som jeg ikke tenker spesielt mye over. 


Er ikke denne pysjen så fin? Gammel, og fra nelly. Dette postet jeg på min private instagram for å søke etter assistent, haha. Jeg har forresten satt assistent-greia litt på pause fordi jeg må ha tid til å gjøre ordentlige intervjuer, og nå reiser jeg en del fremover. Har fått noen spennende svar og er gira på å komme i gang, da – men så viktig å finne en jeg klikker med, og som ikke bare er opptatt av å bli kjent selv. Det har jeg brent meg på før. 


Haha, her var det 15 minutter til låta mi “all your friends” skulle slippes på spotify, og jeg lå i sofaen med håndduk på hodet og ventet “spent”. Det er virkelig en så surrealistisk situasjon, å ligge alene på sofaen med vått hår og ingenting spennende som skjer rundt deg, men om du ser på skjermen foran deg er det en million ting som skjer og flere tusen som følger med. Rart, men gøy. 

Dette har jeg kanskje delt før, men det er ett av mine favoritt-bilder fra Sri Lanka. Herregud, jeg må bare si det nok en gang – verdens fineste ferie! Om dere har mulighet, dra dit før det eventuelt blir totalt ødelagt av turisme, nå er det enda eksklusivt og uberørt mange steder. Her var jeg sminkefri, lykkelig og bare så jævlig forelska. 

Egentlig et ganske fint bilde, men jeg droppet å legge det ut på offentlig instagram fordi jeg ligner litt på klovnen fra IT. Det er Dajana som sminket meg, og hun ville virkelig at jeg skulle ha lyse lepper, noe jeg nektet – og angret på rett etter. Sminken er dritfin, men jeg kler ikke så mørke lepper, føler jeg selv – sett i ettertid. 

En av mine beste venninner Fetisha, som ser flawless ut – alltid 💘  Sant hun ligner på Jordyn, bestevenninna til Kylie? Jeg synes det! 

Jeg som har angst på Vixen blogawards, og Joakim som er glad – som vanlig! Han er ALLTID i godt humør, og jeg har nesten alltid angst. Love him, tho! 

Meg og Astrid S da vi spilte inn noe som (forhåpentligvis?) kommer ut snart. Det er hennes opplegg, men en skikkelig kul greie jeg gleder meg til dere får høre! 

Så avslutter vi med dette nyyyyyyydelige bildet. WORK IT GIRL! Ting skjer, det får man jammen si. Tror aldri tatoveringen min har passet bedre.. 


Ellers er bloggmotivasjonen litt så som så.. Mest fordi jeg hater det jævla kameraet mitt. Jeg elsker å ta bilder og jeg er ganske god på det, men når man har et kamera som ikke funker slik man vil blir det verre. Jeg har fått mange fine tips fra dere om hvilket jeg burde kjøpe, så tusen takk! Kanskje jeg skal sjekke litt opp i det, nå som jeg er i Tromsø. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg