meg og min ensomhet

Jeg bodde sammen med noen i tre år sammenhengende i den lille leiligheten min (49 kvm) og trodde aaaaaaldri jeg kom til å klare meg alene, men så ble jeg vandt etterhvert. Det eneste negative er.. ingen som hjelper meg med å ta bilder, haha. Derfor blir det som det blir noen ganger. Når jeg leser blogg er teksten viktigst og jeg driter i bildene uansett, jeg vet ikke om det er samme for dere? 

Poenget: jeg har brukt dagen i eget selskap og gjort kjedelige ting som å vaske, tømme mailboksen, skrive litt bok, hatt et møte i min egen leilighet angående noe spennende jeg skal begynne med til neste år, jeg har gått tur for å hente en pakke og NÅ har jeg akkurat satt meg ned for å bestille litt junkfood. Jeg kan jo egentlig ikke spise store biter enda, men om jeg skjærer i kjempesmå biter går det greit. Jeg har spist skikkelig bra den siste uken, så nå unner jeg meg litt friiiityyyyyyr! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Bilde fra da jeg gikk ute. Highligteren ser såå bra ut, da! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

(annonselenke) Skoene jeg bruker mest for tiden. Jeg liker at de ikke bare er fine, men også behagelige.. Finnes HER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

(annonselenke) Her hadde jeg akkurat kommet inn døren etter å ha hentet en pakke som ble levert på en kiosk laaaaaangt unna meg. Herregud, for et styr det har vært med denne pakken haha. Endelig har den kommet! Jakken min finner dere her, forresten. 

Og så må jeg huske på å bestille hotell til New York!! Shit, det blir glemt hver eneste dag – og som dere vet reiser jeg og kjæresten min dit på nyttårsaften, så det aller meste er booket allerede… Jeg bruker forresten secretescapes.com når jeg booker hoteller, de har kun de fineste hotellene på nettsiden sin – til en redusert pris.  Jeg er ikke sponset i tilfelle noen skulle lure på det. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg