mørket er livet

Hei dere! Akkurat nå sitter jeg i bilen på vei fra Harstad til Tromsø, en strekning som tar cirka fire timer å kjøre. Jeg skal være i Tromsø over helgen sammen med Kasper, og så får jeg møtt lillesøsteren min en liten tur. Hun flyttet dit for å studere nå nettopp og jeg har ikke sett hun siden da, det gleder jeg meg til! I helgen som var bodde hun faktisk på asylmottak, det blir spennende å høre mer om.

 Selv om klokken knapt har blitt 19 er det HELT mørkt utenfor bilen, det er rart å tenke på at det faktisk er ganske mørkt der ute i universet. Og, man trenger ikke gå så veldig langt bak i tid før mennesker ikke hadde elektrisitet og nordparten av planeten vår var totalt mørklagt store deler av året. Mørket er livet, hehe.

Bilde fra tidligere i dag, kjeven og haken begynner å bli så fin. Og ikke minst begynner jeg å få tilbake følsomheten i leppa! (annonselenke) T-skjorten min er fra Missguided

Jeg vil gjerne komme med en virkelig god anbefaling før jeg runder av innlegget.. Du bør se serien “Motherhood” som hadde premiere nettopp på Aftenposten – fine Joakim har jobbet med den, og resultatet er sååå bra! Jeg har bare sett en episode så langt, og gleder meg til å se resten. Du finner første episode gratis her

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg