hvordan ble resultatet av operasjonen?

Åhh jeg har hatt det så fint denne uken i Harstad!! Jeg elsker å være hjemme, og så elsker jeg roen jeg får av å være her 😍 Og så har jeg fått lønn, noe som alltid er nice (pappa overfører til meg en gang i måneden fra min egen konto, et valg jeg har tatt selv slik at jeg skal leve med en normal inntekt og føle på hvordan det er å ikke ha penger, selv om jeg tjener en del egentlig, men mot slutten av måneden går jeg altså å venter på lønn hver eneste gang. OK slutt på verdens lengste parantes). I tillegg har hevelsen gått ned, den er enda ikke helt borte – men snart! Og resultatet blir virkelig så fint. Ansiktet mitt har fått en litt annen symmetri, litt mer som det “skal være”. 

Ellers da? Jeg er hos Stine Mari, vi skal ut å spise litt i kveld. Siden operasjonen har jeg gått ned i vekt, det har jeg egentlig ikke hatt noe imot da et par kilo fra eller til ikke utgjør den store forskjellen hos meg, men vekten fortsetter å peke nedover og jeg skal klare 5 uker til uten fast føde.. DET er ikke bra, men man mister totalt motivasjon til å lage mat når ALT må kjøres i blenderen først. Men – det er positivt å ha vendt seg av godteri, jeg var virkelig avhengig rett før operasjonen. Og godteri i blendere orker jeg ikke, haha. 

Gode gamle selvutløserbilder! Jeg er enda i den jævla genseren som skjuler kjeven min, haha. Men som dere ser er ansiktet bedre. 

Dette er et sitat fra boken min som Stine faktisk har rammet inn.. Så koselig 🙂 


Nå blir det en tur på resturanten BARK! De har den beste fiskesuppen og det er jo det eneste jeg kan spise. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg