disse extensionene bruker jeg

annonse

Et lite utvalg av alle de ulike frisyrene jeg har hatt – med Luxushair sine extensions på hodet. 

Som dere sikkert husker har jeg brukt clip on extensions fra Luxushair i flere år. Idiot som jeg var tok jeg en pause fra disse og begynte med tape, det ødela håret mitt totalt og jeg har det siste halve året brukt parykk. Nå har jeg sånn smått begynt å bruke clip on igjen litt her og der – først på Sri Lanka, og nå her hjemme i Harstad. Jeg hadde helt glemt hvor mye jeg liker luxushair, og kvaliteten blir bare bedre for hvert år som går. ♥ 

Til venste er jeg uten clip on, til høyre er jeg med. Ganske fantastisk, ikke sant? Jeg bruker farge #100 og deluxe extensions i 35 cm. Det koster nå 799 kr 🙂 De bærer litt preg av å ha vært på Sri Lanka en uke, men kvaliteten er enda like fin. Bare litt bustete, hehe. 

Jeg elsker jo å dulle med håret, og clip on er et perfekt alternativ for deg som vil ha det lille ekstra – for eksempel om håret ditt er tynt eller du vil ha masse volum til fest. Du kan så klart bruke det hver dag også! Men om du vil ha mye lengre hår og ikke bare tykkelse anbefaler jeg å kjøpe to pakker. En pakke holder for meg nå som mitt eget hår begynner å få litt lengde, men da må jeg bruke deluxe (som jeg også synes har best kvalitet). Jeg bruker som sagt farge #100 nå, men er også veldig fan av farge #20. Dere kan sjekke ut fargekartet her, hvis noen er interessert 🙂 Jeg har hatt alle mulige hårfarger og finner alltid noe som passer hos Luxushair.

En remse med hår ser slik ut. 

Luxushair har alltid fri frakt på kjøp over 499 kr, og om du ønsker er det mulig å kjøpe nå, men utsette betalingen til desember. Når jeg har håret oppsatt bruker jeg forresten denne hestehalen. Også i farge #100! 

Dere kan sjekke ut alle utvalgene luxushair har av clip on HER. De selger tape også, det finner du HER. Jeg må likevel slå et slag for clip on.. Det ødelegger ikke noe av ditt eget hår 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg