endelig ute av sykehuset

Tre sesonger sex and the city senere, og sikker femti runder med blomkålsuppe er jeg endelig ute av sykehuset. På en måte er det deilig å ha en unnskyldning til å ikke gjøre noen ting, skjønner dere hva jeg mener? At jeg bare kan ligge inne i sengen uten å føle på dårlig samvittighet for å ikke være sosial. Jeg har enda en sesong igjen med sex and the city som jeg skal pløye meg igjennom fra min egen seng, og så skal jeg drikke mye smoothie – og kanskje spise litt most banan. Jeg merker jeg savner farmor ganske mye nå, hun pleide å mose all maten min sammen i små biter da jeg var liten, og noe slikt hadde jeg trengt. Fiskeboller most med karri og hvit saus, har dere smakt det? ITS FAB!  

På vei ut av sykehuset, enda i de jævla klærne jeg sjekket inn i, haha. Begynner nesten å se normal ut! 

Dette kommer sikkert til å høres veldig rart ut, men jeg har tidligere operert nesen og hadde såpass “flaks” med resultatet og hevelsene etterpå at jeg i senere tid har tenkt at kirurgi i ansiktet ikke er noen “stor sak”. Men OM jeg har tatt det tilbake nå! Jeg skal aldri i mitt liv tukle med noe som har med ansiktet å gjøre igjen – for det ubehaget, og ikke minst de hevelsene jeg har gått igjennom den siste tiden er ikke verdt noe annet enn om man absolutt MÅ. Kirurgen har som sagt fortalt meg at resultatet ble bra men jeg nekter å tro på det, nå som alt er så jævlig. I går måtte jeg få veldig sterke smertestillende kalt oxynorm (?), og til og med det var til liten hjelp. Alle har tydeligvis veldig ulike oppfatninger av smertene fra denne operasjonen, jeg synes hverken silikon eller neseoperasjon var noe vondt, men DETTE.. Au 🙁 

Og så blomster har jeg fått, en fra Joakim og en fra Kasper♥ Jeg tror jeg har funnet mennene i mitt liv! 

Og så – noe helt annet! Jeg slipper en låt med den svenske, store artisten og youtuberen Joakim Lundell den 10. november. Hvor kult!? Jeg er så glad for at jeg ble spurt, da jeg har fulgt hans karriere i et par år. Låten er i tillegg fin og jeg fikk vist et bredere spekter av stemmen min. Gleder meg til dere får høre!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg