VI FEIRER OPERASJONEN MIN

I dag feirer jeg at overbittet mitt ryker på Tirsdag! Det er hengt opp bilder, bestilt kake og kjøpt inn masse alkohol til totalt 20 gjester som kommer innom i kveld. Og, så har jo Joakim bursdag – men han feirer vi videre igjennom helgen, etter hans eget ønske. Om ikke ville denne kvelden handlet kun om ham, ofc 🙂 


Bilder av overbittet, haha..

Fetisha har ordnet håret mitt, kjolen er gammel fra Zara. Nå har de første gjestene ankommet (jeg skrev omkommet først, men det blir ikke før senere i kveld lol), og jeg må kjappe meg litt her. SMASK! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg