tilbake på gamle veier og hater overskrifter

Finnes det noe som er verre enn å være kvalm? (bortsett fra krig, sult, død, global oppvarming, mobbing, dere skjønner tegninga). De siste dagene har jeg vært så dårlig at jeg ikke har klart noe som helst, annet enn å ligge i sjøstjerne-formasjon i sengen og bedt til Gud om å ta vekk smertene, haha. Jeg er så takknemlig for at jeg vanligvis er frisk og rask. 

Lol jeg har på caps i dag, det kler jeg ikke i det hele tatt innså jeg nå.. Haha. Sånn er det å ha gigantisk hode. Jeg passer ikke noen ting.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Uansett. De siste dagene da jeg har vært syk var kostholdet litt så som så, derfor må jeg prøve å legge om nå (igjen). Jeg orker ikke fortsette med godteri til alle måltider, det går ikke, jeg merker at kroppen nesten skriker etter å spise sunt. Min tanke om sunt er da altså tydeligvis å drikke juice 😜 Så, jeg nyter dette til en episode med Kardashian, endelig har det kommet nye!! Du kan kjøpe episoder på iTunes forresten, det gjør jeg – men om du er en liten luring og ser ulovlig, funker også ventlyfe.com. 

Kasper dro i morges, og etter å ha vært sammen i 12 dager sammenlagt var det en stor kontrast å plutselig være alene. Jeg hater å sove alene for tiden, før var det dagens høydepunkt – tenk at man kan bli så avhengig av noen, haha.. Og nå er det bare savn. Men, sånn er det med avstandsforhold. Nå er det lenge til vi ses igjen og jeg skal bruke tiden på å jobbe masse og komme inn i litt bedre rutiner med trening og mat i samme slengen! Føler meg som en gris akkurat nå. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg