inspirasjon til interør

Det siste året har jeg tenkt mer og mer på innredning og jeg finner så mye inspirasjon via Pinterest og instagramkontoer som jeg gjerne vil dele med dere. ♥ 

Det er så utrolig viktig å trives i sitt eget hjem. Om leiligheten er ren får jeg ro i sjelen og kan virkelig koble av, da jeg ikke var fornøyd med hvordan leiligheten så ut fikk jeg aldri hentet meg inn igjen, på samme måte som nå.

Kombinasjonen jeg liker best er svart, grått, gull og store grønne planter imellom. Jeg har ganske “glamorøs” stil på innredning, eventuelt tacky som noen kanskje ville ha sagt, haha. Jeg MÅ få meg vannkran i gull på kjøkkenet! Det er det neste rommet jeg skal pusse opp, men ikke før neste sommer eventuelt. 

Rommene over er en sann drøm! Jeg vil ha det høyt under taket med store vinduer som slipper inn masse lys, og gjerne masse små lamper som henger i ulik høyde fra taket, likt bildet til høyre. 


 

Om du har litt samme stil som meg i interiør anbefaler jeg å søke på Hollywood Regency hos pinterest, eller bare trykke HER. Da finner du masse fin inspirasjon! ♥ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg