NYE STEDER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg kom frem til Vågå for litt siden, hoppet på toget fra Oslo i formiddag og brukte 4,5 timer på å krangle med NSB sitt internett som aldri ville fungere.. Uansett, Vågå, jeg er her! Jeg har en spillejobb her i kveld som DJ, klokken 23:45 på klubben da altså 🙂 Det er veldig gøy å få oppleve kriker og kroker av landet vårt som jeg aldri ville ha besøkt ellers! Naturen her er helt nydelig, men jeg har litt problemer med å forstå dialekten enn så lenge, haha.. Jeg har godt språkøre så det tar nok ikke mer enn en time før jeg forstår det meste, men de første setningene var nesten umulige.

Nå skal jeg egentlig ta en powernap før jobb, om jeg klarer vil det si. Noen små gutter har fått med seg hvilket hotell og hvilket rom jeg bor på, så de banker på døren nå og da, ler seg ihjel og løper bort. Man kan ikke kjefte heller for da fyrer man jo bare opp under situasjonen, liksom. De blir sikkert lei snart, bare dumt de ikke har foreldre som tar tak i situasjonen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg