Trondheim, lepper og sminke

God kveld fra meg! Jeg spiller i Trondheim i dag, og kom akkurat inn døren på hotellet. Her koser jeg meg skikkelig, for selv om dette er første gang jeg er i Trondheim og ikke har fått sett så mye enda, så trives jeg veldig allerede. Og jeg liker trøndere. Snakk om kule og avslappa folk! Jeg er DJ på studio 26 i kveld fra klokken 00:00. Jeg gleder meg faktisk veldig til det! Det skal komme et par andre kjendiser også (lol, så kleint å si det på den måten) blant annet Triana, og Linni, å få være med folk man kjenner i en ny by er gøy. De er ute å spiser nå, men jeg må få unnagjort litt jobb så møter jeg dem utover kvelden. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

(annonselenke) Bodyen jeg har på meg er fra nelly, og du finner den HER. Jeg har den i alle farger. Loves it! 

 

I dag har jeg prøvd å sminke meg litt skikkelig, med løsvipper, røde lepper og det hele. Det hjalp litt på selvfølelsen, faktisk 🙂 Jeg tenker litt på å fjerne restylanen fra leppene, og så ta på nytt igjen eventuelt for å jevne mer ut. Bare sånn at dere vet det, liksom. Overleppa er så mye større og det har begynt å irritere meg veldig, sånn rent estetisk “skal” vel underleppa være større har jeg lest, og alt jeg leser som har med utseende å gjøre henger jeg meg opp i, men jeg er sjuk i hodet og det eneste som trenger oppussing er hjernen min, herregud. Sånn er jeg og det er vel ikke til å stikke under en stol.

Vi ses kanskje i kveld, og om ikke – så høres vi i morgen! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg