hvordan går det med..

Jeg fant disse bildene på kameraet nettopp, som ble knipset søndag kveld – meg, Anne-Sofie og Marte. 😍 Kvelden besto av å spiste masse mat og så på film, akkurat slik en venninnekveld skal være. Vi så “hidden” som var helt grei. Den hadde en veldig bra avslutning og plot-twist, men barnet i filmen var så sjukt irriterende og dårlig skuespiller at jeg ble provosert. 
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det er flere av dere som spør hvordan det går å holde seg unna alkohol – og til min store glede kan jeg meddele at det går veldig fint! Jeg tok en pause fra alkohol for en og en halv måned siden (om jeg husker rett), noe som var en stor endring for meg som tidligere drakk flere ganger i uken. Siden jeg sluttet å drikke har jeg rørt alkohol en gang, som var i Tromsø for litt over en uke siden. Da drakk jeg heller ikke mye, men følte likevel dagen derpå at jeg trives mye bedre med livsstilen jeg har nå. I morgen skal jeg på øyafestivalen og er usikker på om jeg kommer til å drikke da eller ei, kanskje jeg tar meg en øl eller to.. Jeg vil bare si det, og heller være ærlig med dere om alt. Men, da har jeg totalt sett rørt alkohol to ganger på to måneder, noe som er skikkelig bra! Da har jeg kun drukket på VELDIG spesielle anledninger. Det sykeste er at jeg bare merker hvordan kroppen forbedrer seg fra dag til dag, og ikke minst hodet mitt. Shit, tenk at alkohol kan gjøre en så stor forskjell! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg