de hverdagslige tingene

Da var det tilbake til hverdagen igjen. Jeg har følt så mye det siste døgnet. Rett, glad, sjokkert, frustrert, knust, stolt, kjærlighet.. Alt. Jeg prøver å se fremover og tenke på de hverdagslige tingene. Her er noen av dem:


– Jeg har et par reiser booket som jeg gleder meg til å dra på. Jeg og Joakim drar til Nice i slutten av måneden og blir der en uke, som jeg gleder meg! Jeg har aldri vært sør i Frankrike, og alle forteller meg så mye fint om både maten, landskap og uteliv. Og så reiser jeg til Sri Lanka første uken i Oktober for en uke. Der har jeg heller aldri vært. I år har jeg virkelig booket av mange steder på verdenskartet, og har faktisk besøkt fem nye land allerede. Snart nummer seks!

– Jeg har besøk denne uken av gutten jeg har en greie med. Når slutter man å si gutt, forresten? Det er jo strengt tatt en mann, haha. Men det føles så fjernt å si, vi er jo ikke voksne enda liksom. Siden vi ikke bor i samme by er det alltid ekstra fint å møtes igjen, og jeg blir helt varm i kroppen av å tenke på det. Den følelsen er fantastisk.

–  Noe som er mindre positivt ved å ikke bo i samme by er at jeg allerede gruer meg til han drar igjen, for da blir det ganske lenge til neste gang. Frem til nå har vi møttes annenhver uke, men nå er det mer hverdag og litt vanskeligere, tror jeg. Vi var jo “nettopp” i Paris og det var helt magisk, og det er minst like fint når han er her, så savnet blir liksom ekstra stort. Men jeg vet det kommer til å gå bra uansett. 

– Jeg har mange fine planer denne uken. Øyafestivalen, koselige middager, et spennende møte, radiointervjuer og dater med venner. Og kjærligheten, ikke minst. 

–  All your friends gjør det veldig bra når man ser på streamingtall og tall på youtube (i går var den #3 på viralt – worldwide!) Herregud, det må man få være glad over – og det er jeg. Hvem hadde trodd, liksom? Og med den suksessen åpner  flere dører seg, både innad i plateselskapet og meg som låtskriver / artist, men også på andre plan og hvordan jeg bygger meg selv som “influencer”. Karrieren går generelt sett veldig bra, og snart skal jeg også investere i en bedrift.. Da tar jeg steget videre og blir ekte business woman. 

– Jeg har blitt redd for å gå ut døren – IGJEN. Jeg hadde jo en slik periode i fjor og trodde jeg hadde kommet over det, men man trenger tydeligvis ikke mer enn en strøm av hat på internett for å bli nervøs igjen. Jeg vet jeg kommer over det, og at jeg er sterkt. Men akkurat nå er jeg litt ekstra skvetten, kan man si..

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg