karma er ekte

I dag sto jeg opp relativt tidlig for å være med på P1. Det er den type kanalen familier hører på ved frokostbordet og så kommer jeg her med sangen min som er litt.. dere vet jo hvordan den er. For å si det sånn, all your friends ble addet i en ganske stor dansk spilleliste på spotify som het “foreldre ingen adgang”, haha. Men det gikk fint! Etter at jeg var ferdig med radiointervjuet kom en låt av artisten Kristian Kristensen på i studio, og det gjorde meg litt rørt, faktisk. Vi gikk på samme videregående samtidig, og jeg husker bare hvordan de “kule” på skolen pleide å himle med øynene og sukke hver gang han skulle fremføre et eller annet på skolen. For da var han liksom ikke “kul nok”. Det samme gjaldt jo meg, hver gang jeg prøvde å gjøre noe bra himlet folk så hardt med øynene at jeg nesten kunne høre det. Og se på oss nå! Karma er ekte. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg er litt rød på øynene i dag, jeg har nemlig begynt med et nytt vippeserum som jeg tydeligvis ikke tåler så godt. iGlow sitt. Jeg har vanligvis brukt ett fra maybeauty men jeg var tom og det tar litt tid å bestille, så jeg kjøpte dette spontant da jeg fikset brynene. Jeg har hørt mye bra om det, men øynene mine reagerer og jeg må stoppe med en gang og gå tilbake til mitt gamle. Så, da vet dere det. 

I kveld kommer musikkvideoen ut på Youtube! Den spilte vi inn i Lofoten for et par uker siden. Herregud, som jeg gleder meg til dere får se ⚡️ Jeg skal så klart informere dere over alt når den slippes! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg