i fyr og flamme

Jeg blir veldig sjeldent syk, delvis fordi jeg har tatt vaksine mot pollen og delvis fordi jeg aldri bruker antibak (antibac? antibahhhhhc? hvordan skrives det???) når jeg er på reise og blir eksponert for alle mulige slags bakterier. Da jeg var på tur med NRK tok jeg flere barn i hendene som sekundet før hadde plukket seg i nesa og da er det bare å riste det av og fortsette dagen (jeg vet jeg er ekkel, men det funker og jeg var eneste som ikke ble syk på den turen). UANSETT, nå er jeg så jævlig slapp i formen at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Det er sikkert ikke så veldig ille egentlig og jeg bare klager, men det er uvant for meg å være dårlig. Jeg vil bare sove – og det skal jeg gjøre nå, klokken 19!!!! Pensjonisten (meg) er i fyr og flamme om dagen, ass.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Må bare få klage litt: jeg er lei av å ha regulering, lei av at det aldri blir 100% ryddig hjemme, lei av å være syk (allerede, haha), lei av meg selv som surrer så mye med datoer og tidsfrister og så er jeg lei av å være lei – så nå skal jeg meditere og komme meg ut av det, haha. Det er faktisk mulig. Anbefaler appen “relax & sleep well” som er en hypnose-app egentlig, så da trenger du ikke konsentrere deg så mye som under generell meditasjon. Det var den appen jeg begynte med, og jeg finner stadig tilbake til den på dager hvor jeg ikke helt føler for å sitte på gulvet, men heller ligge i sengen bare. 

Bildet er fra tidligere i dag, da begynte formen å gå stødig nedover. Jeg og min venninne Louise møttes på Olivia for å snakke om livet og for å bli dømt av 2-åringen på nabobordet. Seriøst, hver gang vi snakket om noe drøyt snudde det barnet seg og ga oss blikket som var sånn “nå får dere faen meg skjerpe dere”, selv om hun ikke aner hva noe av det vi snakket om betydde. Eller hvem vet, kanskje hun har god oversikt, haha.. 

Og folkens!!!! Nå er det bare 2 dager igjen til den store nyheten slippes. Er dere spente? Det er jeg! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg