det betyr ikke usikkerhet

(annonselenke) 

Dette vil kanskje høres dumt ut for de som ikke forstår, men jeg sier det likevel. Det er jo tross alt noen av dere som kan relatere, og om ikke – så kanskje det kan hjelpe dere å forstå andre bedre.

Det siste året har jeg ikke orket å pynte meg så mye som jeg har pleid å gjøre, med sminke, fine klær, ordne håret.. Hele den pakken. Jeg har stått opp fem minutter før jeg skal ut døren, og så følt meg som dritt hele dagen. Nå har endelig lysten og gleden over å pynte seg kommet tilbake, og det er så deilig! Det er utrolig behagelig for meg å sitte foran speilet, prøve nye ting med sminken, og så føle meg fin. Det reflekterer hvordan jeg har det på innsiden: når jeg har det dritt, ser jeg ut som dritt. Jeg tror veldig mange jenter (og gutter) bruker sminke og klær som en flukt fra virkeligheten de lever i, men ikke nødvendigvis seg selv. Det betyr ikke at man ikke er tro mot den man er, snarere tvert imot. Det betyr heller ikke at man er usikker. Vi har alle ulike stiler, la nå folk få se ut som de ønsker. Er så lei av sånne “du kommer aldri til å få deg kjæreste siden du sminker deg så mye / folk tar deg ikke seriøst”, jeg er veldig søt uten sminke også, men jeg liker bare å holde på med det. Slik som mange andre 😄 



(annonselenke) Ordnet neglene gjorde jeg også i dag. Jeg går på lashroom! Og nei, behandlingen er ikke sponset, jeg dekker mine skjønnhetsbehandlinger selv, med mindre jeg opplyser om noe annet. Kjolen så plutselig litt rar ut på bildene, hehe, men den er dødsfin og behagelig! Du finner den her. 


Uansett. Next stopp, MOLDE! Om jeg kommer meg dit. Vi måtte lande i Ålesund på grunn av noe teknisk feil, og sitter nå fanget i flyet. Jeg spiller på Kompagniet fra 00:30, og det rekker jeg fint uansett – vi sees der 💃🏻

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg