det er ikke såå morsomt

//annonselenke

I dag dro jeg og Anne-Sofie på litt vintageshopping på Velouria! Det er så mye gøyere enn å shoppe “normalt”, man vet aldri hva man finner og må lete rundt i butikken en stund. Jeg kjøpte to ting som jeg skal vise dere etterpå! Herregud, nå holdte jeg på å skrive “to ting fikk bli med meg hjem”, jeg synes det er så neeeeerd når folk formulerer seg på den måten. Som om de lager unnskyldninger for sitt uansvarlige økonomiske forbruk. Det er jo aldri noe som får bli med deg hjem, du velger å bruke penger og drar kortet og da får man heller bare stå for det. Kanskje rart at jeg henger meg opp i slike ting, men jeg er over gjennomsnittet opptatt av hvordan folk ordlegger seg og ikke minst lager unnskyldninger for seg selv i samtaler. Noe annet jeg hater er når folk sier “kødda” etter å ha sagt en setning, når det for det første ikke er en spøk, og for det andre er det ikke morsomt. Hva skal man respondere, liksom? Jeg velger på trass å ikke svare når folk sier det, lol. Alt blir mye morsommere når man ikke må påpeke “morsomheten”, om dere skjønner hva jeg prøver å si.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

(annonselenke) Kjolen jeg har på meg er fra Glamorous / sko HER.

Etterpå gikk vi til Aker Brygge hvor jeg brukte halve turen på å forbanna skoene mine nord og ned, haha. OM jeg alltid angrer etter å ha tatt på meg høye hæler! Nå var disse over gjennomsnittet behagelige, men direkte deilig er det jo aldri uansett. Men jeg er jo så lav at jeg likevel trives best i høye hæler om jeg har på meg kjole, for eksempel. Vi gikk til vår venninne Marte sin jobb, hun er servitør på en restaurant der. Vi spiste og drakk hver vår pepsi, før Anne-Sofie disiplinert nok kom seg på trening. Nå sitter jeg hjemme og hører på litt Jazz (som har blitt en greie) og tenker på om jeg skal dra på trening, jeg også. Jeg trente Cardio og mage i går, så er egentlig litt sliten enda (haha.. det sier vel sitt), men jeg trenger den ekstra energien trening gir meg. Nei faen heller, trening blir det!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg