ikke kast bort tiden

Vanligvis når jeg kommer hjem lander jeg rett i sofaen og blir sittende å stirre ut i luften før jeg får noe gjort. Dere vet når man har så mye å gjøre at man ender opp med å gjøre ingenting? Well, not today! Så mye av det vi mennesker gjør handler kun om vaner, og jeg har altså for vane å bare bli sittende. For å endre på det må jeg bare gjøre annerledes hver gang, så sekundet jeg kom inn døren hjemme vasket jeg klær, alle speilene i leiligheten, sorterte smykkene mine og nå skal jeg gå i gang med å sortere klesskapet. 

Nå satt jeg meg riktignok i sofaen for å skrive dette innlegget og merker at det frister så utrolig å bare bli her. Jeg har allerede falt av sporet litt, jeg skulle sjekke været på yr.no og der har jeg trykket feil en gang jeg skulle søke Bergen, og heller søkt Bergeggi. Derfor får jeg opp værvarsel for Bergeggi hver eneste dag, og ble nå nysgjerrig på hva slags sted dette måtte være. Italia. En liten del av meg tenkte “da reiser jeg dit da”, og så begynte jeg å se på hoteller, hva faen haha. Jeg vil jo ikke reise dit. Tilbake til organiseringen! 


Et godt, gammeldags webkamera bilde av meg akkurat NÅ. 
 

Ps: dokumentaren jeg så i går, extraordinary: the stan romanek story var veldig dårlig. For en idiotisk fyr, ikke kast bort tid på den filmen! Men jeg er alltid på jakt etter en god dokumentar, og i sta så jeg halvparten av Humano, den virker bedre! Handler om meningen av eksistens, og en ung manns reise i Andesfjellene på leting etter svar. Finnes på Netflix. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg