ny hverdag

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Endelig har jeg fått mitt nye kamera! Jeg har brukt Canon i flere år, men da jeg var på tv-innspilling sist uke fikk jeg skikkelig lyst på samme kamera som en av de i produksjonen hadde. Så nå er jeg en Olympus-jente! Dette har også en justerbar skjerm slik at jeg enkelt kan se meg selv når jeg tar bilder. Ikke akkurat nå da, for jeg har vært på bootcamp for første gang i mitt liv og det kan man se, for å si det sånn. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Selv om jeg ser stygg ut akkurat nå måtte jeg teste meg litt frem, og knipset rundt i leiligheten. Blant annet av boken jeg leser akkurat nå, som jeg ble tipset om av Triana. Jeg har ikke kommet så langt, men den virker veldig bra. Jeg bestiller de fleste av bøkene mine fra Amazon, det anbefales. De kommer raskt og de selger virkelig ALT mulig der.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

.. Og dette har jeg på meg akkurat nå! Jeg kjøpte kjolen på Bik Bok i dag. Veldig fin! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå må jeg stikke, jeg skal nemlig farge håret.. I en helt annen farge. Spennende! Gleder meg til å vise dere. 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg