jeg fikk anfall på flyet

I går skjedde det noe som var ganske kjipt der og da.. Nå er det heldigvis bare morsomt, hehe. Jeg tok flyet alene fra Oslo – Praha, og lang historie kort, jeg fikk et slags anfall på flyet som mest sannsynlig var en allergisk reaksjon på mat, hele spiserøret mitt hovnet opp, jeg fikk vanskelig for å puste, deretter panikk, ble svimmel, svimte av og måtte så ha på meg en maske med oksygen hele reisen. Det var skikkelig skummelt å ikke få puste samtidig som man sitter på et fly og ikke har sjans til å komme seg av eller få hjelp, annet enn fra flyvertinnene som var der. Jeg følte meg helt alene i verden og måtte gråte litt da jeg satt i setet med masken på, jeg følte meg så utrolig dum og plagsom for alle rundt (dette var midt på natten og den oksygen-tanken bråkte noe jævlig, så ingen rundt meg fikk sove heller) men når jeg ser på bildene i ettertid og bare tenker på hele det tragi-komiske scenarioet må jeg le. Det er så typisk meg og jeg havner på en eller annen måte ALLTID i slike situasjoner.

Meg med masken på, og den svære oksygen-tanken jeg måtte ha ved meg hele reisen. Lyden den lagde var helt lik Darth Vader…. HerreGUD så irriterende jeg følte meg da. Beklager dårlige bilder forresten, det var ikke så lett haha. 

Bortsett fra “anfallet”  var reisen et eneste kaos. Jeg hadde et kansellert fly, neste fly var forsinket med 5 timer, jeg mistet neste fly, fikk booket nytt, og så var det også forsinket med tre timer. Det ble en helvetes lang reise men jeg kom meg frem til Praha etterhvert, 10 timer senere enn jeg egentlig skulle. Nå er jeg her med min bestevenn Joakim som har ME-light og sover ved siden av meg i sengen, haha.. Vi har ikke gjort så mye enda, spist god lunsj og vandret litt rundt i gatene. Jeg har shoppet! Og så videoblogger vi for dere, så klart 🙂 


 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg