slik har det blitt!

// annonselenke

Det var virkelig helt SYKT å få tilbakemeldinger fra dere om hvor mange som sjekker klokken på samme tidspunkt som meg hver eneste dag. 13:37, WHAT IS UP WITH YOU? Det var visstnok veldig mange som hadde 22:22 også. Jeg skjønner ingenting, haha. Det er kanskje jeg som er litt “lost in space” og leter etter en større mening i alt, men det er likevel spesielt.. Hvaaaaa kan det bety? Hva betyr livet? Hva er eksistens? DA VAR VI I GANG!! Jeg må stoppe meg selv før jeg spinner helt ut av proposjoner.. 

Jeg leste for litt siden at å være voksen betyr å sende melding med “beklager sen tilbakemelding” frem og tilbake helt til en av dere dør, og slik har det blitt. Når jeg møter venninner må vi bruke lang tid på å gå igjennom de seneste månedene og alt som har skjedd, man ser hverandre kun et par ganger i året føles det som. Men, jeg setter også pris på å ha et såpass avslappet forhold til de i livet mitt, at man trenger ikke bekrefte kjærligheten ovenfor hverandre ved å møtes hele tiden. Når man vel sees er jo alt som før. I dag møttes jeg og min venninne Linda for lunsj, det var morsomt, koselig og behagelig som alltid. Kanskje jeg stikker over til henne i kveld for enda mer snakk, for nå hadde vi begge en dag tilgjengelig. Jeg har veldig mange venner som er en del eldre enn meg, med barn og hele det kjøret, da er det i alle fall vanskelig å finne tid. Men Gud, så glad jeg er i alle, og takknemlig for å bli “adoptert” inn i så mange familier. <3



(annonselenke) Dagens lunsj på Asia! Toppen min finner du HER. 

Nå skal jeg ut i solen og lese i en bok! Jeg prøver å starte en bokklubb med noen venninner og nå er vi i gang med første bok. Tror jeg. Kanskje det bare er jeg som er i gang. Jeg og mamma har også begynt å sende hverandre boktips, og for litt siden sendte hun meg en bok av Knut Hamsun. Den var så slitt og godt brukt, det rørte meg. Å få lese noe som betyr så mye for mamma kommer nok til å føre oss enda nærmere sammen. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg