KASTE HODET I VEGGEN

I dag har vært en sånn dag hvor jeg har hatt lyst til å kaste hodet i veggen og gråte over alt jeg har måttet gjøre, som virkelig ikke har gått min vei (det kan også være reguleringen, jeg blir helt rabiat av hvor mye den klør). Naturlig løsning på et slikt problem: ta tak i ting. Naturlig løsning for meg: dra på fest, haha. Så jeg satt her i sengen og funderte på å drikke med noen venner, da en reklame kom på radioen. “Har du et alkoholproblem? Da er dette behandlingshjemmet for deg!”. Jeg tok det som et tegn fra Gud og bestemte meg for å ikke dra ut, så vet dere det. Da måtte jeg le for meg selv, og så var plutselig dagen fin. Rart hvordan slike små, rare ting kan “redde” en. Latter er alt som trengs. Det er bedre å være edru og i sine fulle fem, enn full til klokken fem. For å si det sånn.


 

Nå skal jeg videre på jobb hvor jeg faktisk skal intervjue noen. Dette er – sett bort fra Karpe Diem – første gang jeg gjør et slikt oppdrag. Og en ting til: nå har Forbilde kommet ut i pocket. Den selges cirka over alt, og koster 169 kr. Den er liten og grei i størrelse, og fin å ta med seg på ferie 🙂 Det var også en slik “behagelig” pocket som jeg tør å lese i, haha. Min ark-fobi har visse rammer og regler som kun jeg klarer å forholde meg til, det er for mye for andre å forstå..

Nå blir det WORK WORK WORK WORK WORK WORK! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg