selv om mange er uenig med meg

// Annonselenke

Hva syntes dere om Eurovison igår? Jeg og to venninner så sendingen sammen, og vi alle heiet på Portugal. Tenk at de vant! Altså, jeg tror aldri jeg har heiet på noen som faktisk vinner før. Jeg vet mange ikke var helt fornøyde med årets vinner, men slik er det vel hvert eneste år. Vi er ikke fornøyde med mindre Norge vinner, ey? Som forøvrig også gjorde en god jobb, de var min favoritt nummer to. Jeg digget i alle fall vinneren, både han og låten var helt nydelig og den havnet rett i spotify-lista mi. Og for et vakkert og ydmykt menneske han så ut til å være, han er sikkert irriterende og rar, men grei å se på tv liksom haha. Sangen var som dratt rett ut fra en eventyrfilm, og talen han holdt da han vant var også den beste talen jeg har sett så langt i Eurovision. Ikke at jeg har sett sååå mange, men..

Akkurat nå derimot slapper jeg av i kjent stil. Er det søndag så er det!

(annonselenker) Truse HER / BH HER 


Jeg skal jobbe litt med mailen og diverse et par timer før jeg stikker på besøk i kveld! 🙂 3 dager igjen til Barcelona, woho! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg