svar på det folk lurer på

– Det eeeevige spørsmålet som man bare må avklare før eller siden.. jaaa, jeg er singel. Jeg _hater_ å skrive om det på bloggen, men jeg har “ikke noe valg”, haha. Dere spør jo, og det er min egen feil som lar dere få vite litt her og der. 🙂 Det er absolutt ikke noe dramatisk over det, men det passer best sånn. Jeg hadde relativt nylig kjæreste en stund, men funker det ikke så funker det ikke. Og akkurat det går fint. Jeg er ikke så veldig glad i å være singel og jeg synes det er litt kjedelig, men det må være rett person før jeg orker å investere tid i noen nye. Og rett person kommer man ikke over så veldig ofte, ikke på den måten. Jeg er ikke på aktiv leting og har ikke tinder eller noe sånt, og det kommer jeg ikke til å benytte meg av heller. Skjer det så skjer det. 

– Nei, jeg har ikke depresjon. Det er mange av dere som lurer på det, haha. Men nope! Livet er helt OK, hverken mer eller mindre. Det er bare en rett og rak linje men jeg kommer meg opp om dagene, gjør det jeg skal, ler av vitser her og der og har ting jeg ser frem til. Sånn smått, i alle fall. Depresjon er ganske hardt og tungt, og ikke et begrep jeg ønsker å slenge rundt i lufta om jeg har en periode hvor jeg ikke er helt fra meg av motivasjon. Og det burde ikke folk generelt sett gjøre heller. Jeg må også si, det er veldig koselig at så mange av dere bryr dere om meg. ♥

– Boken kommer i pocket nå mot sommeren, så vet dere det! Det kan være en gylden mulighet å kjøpe “forbilde” om du mente den i hardcover var for dyr. Da blir prisen cirka halvert, og boken er også mindre i størrelse = enklere å ta med seg på ferie, stranden eller hva du nå finner på 🙂 

– Charlie lever og har det fint. Charlie er altså hunden min (som bor hos mamma og pappa), og jeg får sikkert 20 sinte mailer i uka om alt jeg gjør feil som hundeeier. Den dagen jeg eventuelt får barn skal jeg ikke blogge om det, tror jeg. Det er slitsomt å måtte bli plaget om alt jeg gjør feil med hunden min, men det er garantert hundre ganger verre med et barn. 

– Så for å svare på det siste spørsmålet: nei jeg er ikke gravid! Haha. Det blir jeg også spurt om hele tiden. Her har man gått ned i vekt og får likevel spørsmål om barn i magen!!!!!!! Jeg skal ikke ha barn på mange år. HUNDRE ÅR. 

– Dette er ikke et ofte stilt spørsmål, men jeg vil si det likevel: alle dere som er russ i år, inviter noen på vors som kanskje ikke har så mange venner og fullt av sosiale muligheter. Det betyr så mye! Og alle dere som har kjærlighetssorg, familieproblemer eller andre sorger nå som vi går mot sommer – jeg føler så inderlig med dere, og jeg vet hvordan det er. Jeg håper dere fortsetter å kjempe på, hver eneste dag, selv omd et føles vanskelig. Livet er langt, og det kommer alltids en tid hvor ting kan snu. Jeg heier på dere, alltid. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg