jeg oppførte meg ikke bra

Jeg booket nettopp flybilletter til Barcelona på 17 mai. Av en eller annen grunn fikk jeg brått for meg at jeg ikke orker 17. mai i år så jeg boikotter hele greia, kanskje fordi det gikk så til helvete i 2016. Da var jeg så full at jeg gråt i taxien og tvang sjåføren til å spille Lana del Rey så høyt at jeg ikke kunne høre min egen, sure sangstemme som levde seg alt for mye inn i teksten. Jeg fulgte like gjerne opp med et dramatisk, uanmeldt besøk hos han jeg datet på den tiden (som forøvrig er 15 år eldre enn meg, så ikke veldig innafor oppførsel fra min side kan jeg tippe), og så sovnet jeg i bunaden, sur som en sitron, inni i et hjørne av sengen. Så ja, hehe. Det er morsomt å tenke på nå da, men jeg hadde kjempenerver på grunn av det i sikkert en måned etterpå. Det hjalp ikke at jeg tidligere hadde vært på en fest hvor jeg kun kjente Stian Blipp og Jamina, hvor jeg kun husker at jeg NEKTET å la andre enn meg styre musikken. Saklig å komme inn på fest med masse fremmede å oppføre seg sånn, haha. Det er faen meg det verste… Jeg har faktisk vokst siden da og er ikke direkte redd for en lignende episode, men sånn er jo 17. mai i oslo. #fylla 

Jeg blir i Barcelona alene (!!!) i litt over en uke, jeg har jo drømt om å være på ferie alene og endelig skjer det. Og så får jeg kanskje besøk i sånn to dager eller noe der nede, og det hadde vært en fin bonus. 🙂 

Anyways, jeg er enda i Stockholm (naturligvis) og har vært på jobb siden jeg kom hit. Så sjukt trøtt.. Men jeg har det gøy! Ellers skjer det ikke så mye her nede, i morgen skal jeg faktisk møte Robin og få noen ting som er mine, jeg har ikke sett han på kjeeeempelenge og han bor jo her, så da passer det fint å bare få tingene nå. Ellers har jeg jo faktisk noen svenske bloggvenner her som jeg også skal møte! Gøy. 


 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg