dårlig samvittighet

I går dro jeg ut og spiste med jentene, som endte med at jeg var trist hele resten av kvelden på grunn av en gammel mann på restauranten jeg syntes synd på. Det er meg og Martha Louis folkens, vi er høysensetive!  Nei fra spøk til alvor, jeg tror helt ærlig det er normalt å bry seg om andre mennesker uten å være “unik”, jeg håper egentlig de fleste er sånn. Gamle, litt stakkarslige mennesker gir meg et lass av dårlig samvittighet for å være ung og frisk, haha. De er jo heldige som har blitt så gamle og ikke minst sporty av han å dra på restaurant alene, men likevel. 

Nå hørtes det kanskje ut som jeg hadde en forferdelig kveld, det er ikke tilfellet. Det er alltid hyggelig med jentene, spesielt når man får spist god mat og drukket litt viiin. 

Og heeeer er det vi spiste! Og slapp av, jeg spiste kun “potetgullene” og litt av osten. Jeg er derimot ikke en “fanatisk” vegetarianer (eller pescetarianer som jeg er), og har ingen problemer med at venner spiser kjøtt fra samme “fat” som meg. Jeg pleier å få litt kjeft for det fra lesere, at jeg ikke gjør alt “rett”. Men bedre å gjøre noe enn ingenting! 🙂 

Vi snakkes litt etterpå! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg