jeg endrer look til våren!

annonseinnlegg

Det er vår – og en fin tid å fornye sminken! På vinteren bruker jeg mye, gjerne tung sminke, og mot sommeren liker jeg å se litt “lettere” ut i ansiktet. Jeg bruker enda like mye sminke haha, men andre farger og en freshere look som passer perfekt til våren! Og ps: rabattkoden SEVAR2 gir 20% rabatt hos Coverbrands frem til 19. april, så det lønner seg! 

Det første jeg vil vise dere er en foundation fra Milani – 2 in 1 perfect foundation. Altså, bare se på bildet under. Her har jeg tatt et lag på armen min (uten å blende i kantene åpenbart), bare for å vise hvor godt den dekker. Dette er ETT lag, og tatoveringen min er likevel nesten helt borte. Man kan så vidt skimte den under der. Dette er foundation og concealer i en, og er perfekt for deg som vil skjule urenheter, rødhet i huden eller arr. Jeg bruker den hver dag! 

På leppene bruker jeg Winky Lux – Flower Balm Lip Stain. Den har jeg vist dere på snapchat tidligere! Dette er rett og slett et leppeprodukt som gir fin farge, men også fuktighet. Nå som temperaturene ute er så skiftene får jeg fort tørre og sprukne lepper, og denne hjelper på samtidig som den ser bra ut. Fargen varierer faktisk fra person til person, den reagerer på kroppens ph-nivå og gir den perfekte leppefarge til akkurat deg. For meg er det fargen dere kan se på alle bildene i dette innlegget! 

Er den ikke fin? 

Som øyenskygge har jeg brukt Winky Lux Costom Eyes – Macaroon Shadow Palette. Jeg var skeptisk i starten, jeTg er IKKE fan av øyenskygger i rosatoner. Det passer ikke på meg – tenkte jeg. Det viser seg at jeg faktisk både liker, og kler det ganske godt! Jeg har brukt den mørkeste tonen både over og under øynene i dag, den blir litt brun-lilla-rosa-ish. Det hjelper på at innpakningen her er så utrolig søt! I kinnene har jeg brukt The Balm – Balm Springs Blush. Den gir en svak rosatone som ser veldig naturlig ut, og så er det en kaldere rosatone – du ender derfor ikke opp med å se knallrød og flau ut. Tips! Den er fin å bruke på leppene også. 

Jeg har brukt to ulike børster i dag: Morphe Y14 for å påføre øyenskygge og highlighter (den skal egentlig kun brukes for sistenevnte, men funker SÅ bra for blending på øyelokkene!) og for pudder har jeg benyttet meg av Morphe Y6. Tips! Alle børster er nå på 20% rabatt hos Coverbrands 🙂 

Som highlighter har jeg brukt Ofra Beverly Hills Highlighter. Denne higlighteren er nesten litt for god. Den gir så eksterm highlight at du må være forsiktig med å påføre, jeg personlig liker kanskje et mer.. naturlig resultat. Men, om du elsker highlighting, så kjøp denne. På alle bildene i dette innlegget har jeg kun brukt pittelitt produkt, og highlighteren smeller likevel tilbake og skinner opp. 

For å oppbevare sminken har jeg lulus Cosmetics Bag i fargen mint. Den er på 25% rabatt akkurat nå! 

Om du vil handle noe sminke til påske, kan du benytte deg av rabattkoden SEVAR2 som gir 20% på all sminke ut 19. april. Det gjelder ikke varer som allerede er på salg, Jeffree Star eller Nyx. Sjekk ut hele utvalget HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg