Det er jo ganske eksotisk

Jeg kom akkurat hjem fra solariumet, og nå ligger jeg i sofaen og ser på TV3. Jeg har TV hjemme men uten kanaler, noe som er veldig teit ettersom jeg faktisk betaler for å ha det, men jeg har ikke orket å koble boksen til tven enda.. Haha. Men, å se på TV har blitt til noe jeg gjør hjemme med familien. Nå er det grusomme meg som er på, og den er jo helt forferdelig dårlig på norsk. Hvem i sine fulle fem ser filmer som er oversatt? Jeg gjør, tydeligvis, for her ligger jeg jo. Og irriterer meg. 

Jeg kjører forresten enda på med sminkefri look. Er jo ikke noe poeng å sminke meg, så lenge jeg ikke skal møte noen. Og loool, ser dere hvem som henger bak på veggen der? 

Tenk at dette er stedet jeg har vokst opp! Her er utsikten utenfor stuevinduet. Det er jo ganske eksotisk, er det ikke? Det finnes jo ikke så veeeeldig mange mennesker i verden som kommer fra nord-norge. Og ikke mange som kommer fra Harstad. Enda færre kommer fra bygda utenfor Harstad, slik som meg. Jeg elsker å være på ferie, og møte folk dra andre land, for å så peke på et kart for å vise hvor jeg kommer fra. Folk blir sjokka hver gang. “Bor virkelig folk der?”. Hehe. 

Meg og lille hunden, Rigmor, er alene hjemme. De andre i familien er på tur, men vi orket ikke det. Er ikke så “påskete” av oss. 

Forresten! Jeg fikk kjøpt meg iPhone 7 i går, men har ikke begynt å bruke den enda. Jeg har problemer med å flytte simkortet fra den gamle telefonen til den nye (jeg fikk ikke med en sånn liten dings, og jeg har heller ingen øredobber), så jeg venter til butikkene åpner. Men se så fin den er! Rosegull! Jeg betalte rundt 8000 kr for den. Kjipe penger å bruke, men jeg hadde hatt min forrige iPhone i flere år og den var virkelig ikke brukbar lengre. 

Nå skal jeg snart møte jentene, og se “Get out” på kino! Gleder meg 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg