wet hair no makeup

Jeg våknet opp sent i morges, og tok meg friheten til å bare ligge i sengen, dra meg, spise og se på Twin Peaks helt til jeg hoppet i dusjen. Og den kom jeg nettopp ut av, så det sier vel sitt om hvor treigt ting har gått her i dag.. Men oh, så herlig det her! I går hadde jeg det derimot helt jævlig stress, og på toppen av det hele ble telefonen min ødelagt.. Så klart når alt er påskestengt og jeg ikke får fikset den. Jeg skal klare meg uten mobil i noen dager, så da vet dere hvorfor jeg ikke oppdaterer snap // instagram, om dere skulle lure på det. Dere finner meg her på bloggen som tross alt er viktigst! 🙂 

Jeg knipset disse bildene i sta, da jeg akkurat hadde kommet ut av dusjen. Med vått hår og uten sminke! Det er så rart, mange tror jeg har dårlig selvbilde fordi jeg sminker meg mye, men jeg personlig er like glad i meg selv uten. Som om det har noen sammenheng? Kanskje mye sminke betydde dårligere selvbilde for meg en eller annen gang, men nå.. Det er bare en hobby. 

Jeg skal dra å ta solarium, jeg har begynt sånn smått med det igjen hehe. Eller for å være ærlig, hver gang jeg er i Harstad tar jeg MASSE solarium. Altså, sikkert tre ganger i uken. Minst. Og jeg aner ikke hvorfor, det har bare blitt en greie. Jeg elsker å kjøre bil, så det er liksom en unnskyldning å kjøre til solariumet. 🙂 


 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg