effektiv rumpetrening!

Haha, tightsen er ikke gjennomsiktig altså.. Det er et mønster på den som av en eller annen grunn så ut som en stringtruse akkurat her. Den er fra tights.no // wearefit!

Jeg kom akkurat hjem etter en treningsøkt på Elixia – Charlotte tekstet meg og lurte på om jeg ville trene rumpe, og det takker man ikke nei til! Det var godt å få ut litt sinne med trening istedenfor å klikke over tastaturet som jeg har hatt lyst til. Trening har blitt noe jeg virkelig liker å gjøre, og i dag var det kjempekoselig sammen med Charlotte. Og effektivt! Hun er så flink til å trene og viser meg mange gode øvelser, om jeg er alene surrer jeg mye rundt (ofte er jeg med personlig trener, og aner ikke hva jeg sjal gjøre uten). Og vi snakket ikke noe om personlige ting underveis, noe som er en fin ting, da vet man at vi har kjørt på slik som vi skulle og ikke surret oss bort i alt annet tull 😀

* Drikker vann og ser på rumper *
Jeg trener aldri med tyngre vekter, jeg gjorde mye av det før men det siste året har jeg latt være. Her har jeg kun stangen og 2,5 kg på hver side ekstra, som da er 25 kg til sammen. Jeg føler ikke jeg trenger mer, egentlig.

 

 

Nå skal jeg hoppe inn i dusjen.. Og kanskje ta en powernap, haha.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg