Got pink & vine? I do! Årets fresheste treningsnyhet?


Jeg tenkte å oppdatere dere på hvordan det går på treningsfronten! Akkurat nå trener jeg en gang i uken med personlig trener, og annenhver dag hjemme. Om jeg er på reise sklir jeg helt ut, og jeg er ikke den type person som orker å trene om jeg er på jobbreise heller (enn så lenge..). 

Vine Squad Tights fra We Are Fit

Det jeg trener mest for tiden, er øvelser for å motvirke “hip dips”. Altså å trene hoftene! Det er slitsomt for jeg har egentlig aldri trent hofter før, men gøy når man føler seg sterkere og ser resultater. 
 


SportsBH fra We Are Fit

 

SportsBH fra We Are Fit

We Are Fit of Norway kom med en ny kolleksjon i dag, og her er noen av mine favoritter! Jeg elsker merket fordi det er av god kvalitet og støtter der det skal støtte, har kule design som gir meg treningsmotivasjon i tillegg til å være et norsk merke – det er kult! På bare to år har merket gått fra å bli lansert i Bergen til å selges i mange land. Kanskje det er dette vi skal leve av etter oljen? Hehe – designet på klærne er ihvertfall alltid inspirert av den nydelige norske naturen vår, eller “typisk norsk” print, som man kan se på disse. 


We Are Fit Lace Up Pink Tights (finnes også i grå versjon)
Jeg elsker at tightsen er så høy i livet! Og, den gjør at rumpa mi ser bra ut. 🙂 

 

Cozy Pink Soft Hoodie fra We Are Fit

Denne hettegenseren er så sykt digg, og ikke minst holder den en god temperatur. I dag var det litt kjølig ute, men genseren holdt meg varm, men samtidig ikke for varm. Jeg kan nok bruke denne både til hverdags, men også om jeg vil gå / jogge en lett tur. Eller hvis du bare vil chille en søndag på sofaen. 🙂

Vine Squad Compression Top fra We Are Fit
 

Vine Squad Tights fra We Are Fit

To til favoritter fra We Are Fit of Norway! Og jeg elsker fargen. Kanskje den fineste fargen jeg har på alt av treningstøyet mitt? Denne sports bhen skiller seg ut for meg, fordi jeg nesten ikke kjenner at jeg har den på. Den er ikke ubehagelig, men samtidig holder den alt på plass. Det har jeg ikke opplevd før! 

RABATTKODEN “sssophie” (med tre S’er) gir gratis frakt på alt fra tights.no !:)

Trykk her for å se mer fra We Are Fit!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg