dette hjalp på hudproblemene mine!

//annonse

Jeg blir så oppgitt av å se kjendiser eller bloggere med perfekt hud reklamere for produkter som skal hjelpe mot kviser, acne, rødhet, tørrhet og alt det.. Jeg har slitt med det meste man kan slite med, og vet derfor hva jeg snakker om. Jeg fikk først masse kviser, som ble til acne, som ble til arr, i tillegg til oljete hud, som ble tør hud, som ble kombinert, som ble fet hud, som ble rød hud.. Jeg har opplevd ALT. Og ikke bare i ansikt, men også på brystkasse og rygg. Uren hud trenger ikke være et problem kun for ansikt, og jeg ble rammet litt over alt. Jeg brukte en hel haug av dyre, og ikke minst smertefulle produkter før jeg til slutt gikk til lege og fikk en intens kur med sterke bivirkninger – da ble jeg kvitt kvisene for en periode, men satt igjen med tørr hud full av arr – og etterhvert kom kvisene tilbake. Det ble en evig syklus jeg trodde jeg aldri kom meg ut av, helt til jeg ble introdusert for.. SKINREPAIR! Og nå ser huden min slik ut helt uten sminke eller selvbruning, altså helt clean: 


 

Nå er huden min så nærme perfekt som jeg kommer, og jeg er så fornøyd!

Jeg vil gjerne svare på et par ofte stilte spørsmål jeg får om SKIN REPAIR:

Hvor mange tabletter skal man ta per dag og når på dagen? 

– Man skal ta to per dag, men jeg har begynt å ta en nå istedenfor og det funker likevel fint. I starten tok jeg to, da. Man kan velge selv om man vil ta en om morgen og en om kveld, men for meg var det enklest å huske om jeg tok begge i samme slengen. 

Hvor lang tid tar det før man merker resulater? 

– Jeg mener å huske at det tok nesten to måneder før jeg fikk tydelige resultater, så man må være tålmodig. Men slik er det med alt som skal taes opp i kroppen og likevel er uten bivirkninger, da kommer det sakte men absolutt sikkert. 

Kan man gå på disse så lenge man vil uten at det er noe skadelig for kroppen? 

-Ja, absolutt. SKINREPAIR er veldig mild i forhold til f.eks Iso (som jeg gikk på først). Dette er et perfekt supplement for å opprettholde fin hud. Det klassifiseres som kosttilskudd og kan inntas daglig over tid så lenge man vil bidra til normal hud. 

Kan man kombinere SKINREPAIR og P-piller? 

-Ja, dette går helt fint. 

Hva er det SKINREPAIR hjelper best til for deg?

– Etter å ha gått på iSO hadde jeg masse arr og nupper i huden, men det verste var nesten at huden var så tør. Den så skikkelig livløs ut, og jeg hadde null glød. Da jeg hadde gått på skin repair en stund merket jeg at jeg fikk gløden og det “ungdommelige” i huden min tilbake, 

Er det noen spesielle bivirkninger med SKINREPAIR? 

-Nei, det er ingen bivirkninger da det kun er naturlige ingredienser i produktet som kroppen bare har godt av. Det er derfor det er et så godt alternativ til andre sterke medikamenter. 

 

Du kan kjøpe skinrepair HER. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg