Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det


 

I går var en slik dag hvor absolutt ingenting skjedde, og hjemme i Oslo ville det ha gitt meg angst. Jeg mener, jeg er en sånn person som ikke engang kan sjekke snapchat om jeg ikke gjør noe gøy i løpet av en dag, jeg har verdens verste FOMO (fear of missing out), og ønsker alltid å være der det skjer. Nå er jeg som sagt på Malta hos Mathias, og da er det ingen andre steder jeg skal eller burde være uansett, og det er godt for meg. Her kan jeg sitte i senga en hel dag og det er ingen som forventer noe mer eller mindre av meg, og vi trenger ikke gjøre noe hele tiden for å ha det gøy. Så, vi lå inne hele dagen, spiste masse, så på noen episoder av black mirror (jeg er i SJOKK etter episode 3, sesong 3. Dere som har sett forstår hva jeg mener) koste, spiste mer, snakket om alt, og så gjorde vi hver våre ting ved siden av hverandre uten å snakke sammen.. Ja, sånne ting.

En frykt da jeg gikk inn i dette forholdet nok en gang var om det kun var av nostalgiske grunner, om dere forstår hva jeg mener. Man husker alltid fortiden som bedre enn den var, og vi var kjærester under de beste årene av livet så det er ikke så rart om man romantiserer det litt. Og det er trygt, så med andre ord lett å falle tilbake til om livet ellers virker vanskelig. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det men jeg er så utrolig takknemlig for både at vi var sammen da, men også for at det har vært slutt så lenge, og for at vi fant tilbake akkurat da vi gjorde det. For å bare føle, og få bekreftet at vi liker hverandre på grunn av menneskene vi har blitt til og hvordan ting er nå, er en fin følelse. Det er ingenting som er som før, annet enn kjærligheten som er mye sterkere. Og mer enn det kan jeg ikke ønske meg. 

Nå skal vi se mer på Black Mirror og så sove. Jeg reiser hjem i morgen, og såååå er det nesten to måneder til neste gang. Det er forjævlig, men kommer til å gå fint.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg