kjæærlighet

God kveld fine mennesker! Jeg håper dere har det fint. Jeg nevnte at jeg følte meg litt nedfor i går, men nå er alt mye bedre. Jeg har slappet av hele dagen og sovet til og fra, og som det dovendyret jeg er kunne det ikke vært en bedre søndag. Jeg trengte å hvile ut ordentlig. All forkjølelsen har gitt seg også, jeg er med andre ord et nytt menneske! Jeg er på besøk hos min kjære M, det er koselig selv om vi nettopp så en episode black mirror som jeg tok voldsomt på vei over. Jeg gråt og gråt og gråt av en episode som ikke engang var trist, typisk meg. Men serien anbefales! 

Uansett, planene for kvelden er å ha shrek-maraton (mitt valg) og kose i leiligheten bare. Jeg gruer meg allerede til å dra hjem, for det er over en måned til neste gang. Det er så godt å være ilammi! 


 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg