JEG GRUER MEG VELDIG

//annonselenke

Nå vet jeg endelig 100% hvordan det blir med reguleringen: jeg fikk den altså ikke påsatt i dag, men jeg fikk endelig godkjent at jeg får operasjon i kjeven! Det var nemlig ikke en selvfølge, jeg måtte på vurdering, konsultasjon og ta masse ulike bilder og tester før det ble klart. Det vil si at jeg også har fått dato for når reguleringen skal på plass, og det er 20 mars. HERREGUD! Og jeg er så glad, for det ser ut til at jeg kun behøver regulering oppe (på fremsiden av tennene), og at jeg ikke trenger å ha dem på i 6 måneder som først var planen. Operasjonen får jeg mest sannsynlig derfor før 2017 er over, HURRA! Endelig slipper jeg disse plagene her, selv om operasjonen kommer til å bli et helvete, og jeg gruer meg til å kun spise flytende i to måneder (etter operasjonen), fordi jeg må ha kjevelås. Jeg kommer nok til å gå mye ned i vekt, og det gruer jeg meg også til, fordi jeg er så fornøyd med hvordan jeg er nå + jeg elsker jo mat og det er en stor del av livet mitt, haha. Men det blir verdt det til slutt! 

( annonselenke) Skjorte HER / bukse BIK BOK 

 

Ellers har jeg vært på litt diverse møter i dag, og nå venter jeg på at Amanda skal komme hjem fra kurs. I kveld skal vi ut å spise, tradisjon tro – meg og jentene på valentines day! Det gleder jeg meg masse til, og det er et mirakel at jeg fikk til å booke bord noe sted ettersom jeg var så sent ute med det. Alle par skal vel ut å spise i dag, tipper jeg? For en koselig dag, uavhengig av om man har kjæreste eller ei! 

Ringer River Island 

Vi snakkes om litt, folkens! 
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg