INSTAGRAM FOR HATERE?

 

Jeg elsker når dere tagger meg i bilder på instagram som viser boken min, selfies vi har tatt sammen, at dere hører på låtene mine eller at dere til og med har tegnet meg. Well, thanks! Det minste jeg kan gjøre for å takke dere er å kommentere / like alle bildene dere legger ut, men da må dere huske å legge meg til i bildet, slik at det kommer opp på “bilder av” meg. 
 

Til noe litt annet.. jeg tenker litt på å opprette en instagram-konto hvor jeg legger ut alle de seksuelt trakasserende, truende, innpåslitne meldingene jeg får fra gamle menn hver eneste dag. Og penisbilder, haha. Hadde ikke det vært noe? Slenge de ut med fullt navn og alt, så kan dere andre som opplever det samme sende bildene til meg, slik at jeg kan legge dem ut på samme instagram-konto? Kanskje det gjør at man blir litt mindre plaget.. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg