EN PERSONLIG VIDEOBLOGG – ER JEG MINDRE VERDT?

For en ukes tid siden kom det opp en video på sosiale medier som gjorde at jeg faktisk ble ganske trist.. Jeg turte ikke å publisere denne videoen først men jeg har bestemt meg for å gjøre det nå, og håper dere forstår hva jeg prøver å si.

Som dere forhåpentligvis har fått med dere, så elsker jeg Kristin / Styleconnection. Dette har ikke noe med henne å gjøre som person i det hele tatt – likt som jeg vet at hennes uttalelser ikke har noe med meg som privatperson å gjøre – men da jeg så videoen hennes fikk jeg et par ting på hjertet, og jeg vil gjerne dele både den, og mine egne meninger med dere. Videoen til Kristin er en tankevekker og burde sees, men siden hun har et par ting hun genuint lurer på, og som sikkert mange av dere også lurer på etter å ha sett en slik video, vil jeg gjerne komme med et svar på noen av de tingene. Kristin sin video kan dere se HER. Jeg har forresten snakket til henne privat, så dette er ikke en krangel for jeg digger henne som sagt. Man snakker tema her, og ikke person. 

Jeg er absolutt enig i budskapet og videoen generelt, men dette var bare mine tanker om temaet. Det er ikke for å fremme plastisk kirurgi – snarere tvert imot. Men jeg føler ikke at det er greit at jeg skal bli fratatt “retten” til å uttale meg, fordi jeg har gått den veien selv. Burde ikke det gjøre meg overkvalifisert til å snakke om temaet? Det til tross for at jeg har på meg bikini eller liker å ta bilder i lite klær? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg