SHOP SOVEROMMET MITT – INTERIØR

Det er mange av dere som har etterlyst at jeg viser opp soverommet mitt og forteller hvor alt er kjøpt – og jeg må bare påpeke før vi setter i gang at soverommet mitt er helt mørkt med dårlig belysning så å ta bilder der inne var ikke det enkleste jeg har gjort, men jeg prøvde. Her kommer en liten interiør-guide! Ingen av produktene i innlegget er sponset forresten, i tilfelle noen skulle etterlyse at jeg merker noe som “spons”. Alt er kjøpt og betalt for egne penger. 



Soverommet mitt er veldig lite,og jeg gjør ikke så mye annet der inne enn å sove / lese bøker. Alle frarådet meg fra å male det sort, men jeg hørte ikke på dem – og glad er jeg for det! Malingen kjøpte jeg på fargerike, og jeg husker ikke hva slags nummer / fargekode den har. Jeg sa bare “jeg vil ha den mørkeste fargen dere har”, og dette ble resultatet. Jeg malte sammen med en gjeng venner så malejobben er langt i fra perfekt, men jeg liker det. Det har personlighet og en historie, og folk jeg har glad i er en del av soverommet da.

Lampen kjøpte jeg på Italian House, som ligger på Røa. Det var laaaang leveringstid og helt middels service med tanke på prisnivået, men OJ så mye fint de har! Jeg ventet rundt en måned på denne lampen, og det etter at jeg hadde betalt for hjemlevering men likevel endte opp med å måtte få den hentet selv.. Jeg ville at detaljene på soverommet skulle være gull, og jeg falt for denne lampen med en gang jeg så den i en katalog.

Jeg leser hver kveld før jeg legger meg, og disse har jeg pløyd meg igjennom de siste månedene. Jeg er enda ikke ferdig med “i hvert øyeblikk er vi fortsatt i live” (som er den boken man ikke kan se tittelen på, grunnet blitzen), og den øverste boken “kroppsvandring” som jeg begynte på denne uken. Favoritten min av disse bøkene var novellesamlingen som er skrevet av Richard Brautigan, som jeg fikk i bursdagsgave hos min venn Gaute. 

Dette bordet kommer også fra Italian House, og er en av favoritt-tingene mine i hele leiligheten. Mye finere i virkeligheten enn på bilder! 

Jeg prøvde meg på en levende plante – uten hell. Da fikk denne fra ambiplants steppe inn! Jeg er fornøyd med både den, og selve nettsiden jeg kjøpte fra. De har supergodt utvalg og jeg kommer til å kjøpe flere “planter” derfra for å ha i både stue, på kjøkkenet og i gangen etterhvert. Den ser ikke ekte ut, men det er ikke noe man tenker over, eller i alle fall ikke jeg. 

Putetrekkene og dynetrekket  er fra Missoni, og kjøpt på Milla Boutique. Bamsen har jeg med meg over alt, jeg spooner med den om natten (uansett om jeg deler seng med noen eller ikke, bamsen kommer først!) og hver gang jeg reiser holder jeg den tett under armen. Det er flere lesere som har møtt meg på flyplassen og synes det er veldig rart, hehe. Men det er min beste venn! 

Her kan man tydelig se at malejobben er litt dårlig, haha. Sekken er fra Louis Vuitton og den står alltid soverommet som en slags dekor, tv fra TCL og gulvteppe fra IKEA som dekker nesten hele gulvet. 

Prisene mine for årets blogger 2015 og 2016 på Se&Hørs kjendisgalla. De passer fint inn på soverommet mitt, synes jeg! Og jeg bruker den ene som “støtte” til vinduet, slik at det ikke skal blåse opp i løpet av natten om jeg har det på gløtt. 

Bilde av meg fotografert av Marthe Bleu, som både har tatt bildet men også rammet det inn og forstørret det for meg. Tumblren hennes finner du HER. 

Dette viste jeg dere i går, men portrett av meg, laget av Tony Helberg (@helbergart på instagram) 


Sånn! Det var faktisk absolutt alt 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg