NÅ er håret kort!

Jeg har flere ganger hatt en kortere frisyre og har da skrevet på bloggen “nå har jeg kort hår!” og dere lesere har smelt tilbake med “eh, det der er ikke KORT det der er en LANG bob!!” og jeg har tatt feil, gang på gang. Jeg har prøvd meg, måned etter måned og sagt “nå er det vel kort?” og dere bare “nope”. Men nå må dere vel være enige.. DETTE er vel kort hår? 

Dere har advart meg i flere år men jeg har vel sett på meg selv som et unikum av et menneske som overlever alt av slitasje på håret, men den gang ei. Det var bare å krype til korset (eventuelt frisøren min Mia) og fjerne alt det slitte slik at det forhåpentligvis blir sunt og frisk når det først vokser ut. Jeg skal kjøre på med Hair Care tabeletter og kurer hos frisører i fremtiden, for i skrivende stund er frisyren min slik: 


 

Kan vi være enige om at dette er kort hår? Eller tar jeg enda feil, hehe.. 

Dette er altså uten extensions. Jeg synes ikke det er kledelig til meg i det hele tatt, og kommer til å fortsette med clips / parykker og what not, men nå vet dere hvordan jeg ser ut når jeg legger meg om kvelden i alle fall. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg